5 hyvää syytä lähteä näytteilleasettajaksi

1 – Kohtaamiset – Messukohtaamiset tapahtuvat kasvokkain, joka on tunnettuuden edistämisen ja myynnin kannalta yksi tärkeimpiä kanavia. Näytteilleasettajat ja kävijät tekevät messut. Messuilla voit kohdata asiakkaat ja yhteistyökumppanit samalla kerralla. Vuorovaikutteisuus on messujen vahvuus!

2 – Myynti – Messuilla voit myydä tuotteitasi tai palveluitasi. Messuille osallistuminen tuottaa myös yhteydenottopyyntöjä ja tarjouspyyntöjä ja kontakteja tulevaisuuden varalle. Ole aktiivinen ja pysäytä asiakkaat osastollesi!

3 – Tunnettavuus – Tuntuuko, että yritystä ei tunneta alueella? Tule messuille kasvattamaan tunnettavuuttasi! Uusia kontakteja syntyy helposti.

4 – Muistijälki – Messujen vaikutus on paljon pidempi kuin itse messutapahtuma. Messuilla voit jättää pysyvän muistijäljen kävijöille! Panosta osastoosi ja tee siitä brändisi näköinen.

5 – Yhteistyö – Voit ottaa osaston myös yhdessä yhteistyökumppanisi kanssa. Messut ovat myös hieno osoitus paikallisesta ja alueellisesta yhteistyöstä ja osaamisesta. Tule rohkeasti mukaan!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *